Dobry nocleg we Władysławowie blisko plaży

W tym roku wybraliśmy się nad morze. Zazwyczaj wybieraliśmy góry, ale w tym roku jedziemy na północ. Dzieci już nie mogą się doczekać tego wyjazdu. Już sobie wszystko zaplanowały. Spakowały materace i dmuchane koła. Piłka plażowa też już jest kupiona.

Władysławowo – tanie nocowanie w blisko plaży

noclegi we władysławowie blisko plażyChcieliśmy jechać nad morze na majówkę. Nic z tych planów jednak nie wyszło, bo mąż nie dostał urlopu. Przełożyliśmy więc wyjazd na wakacje. Jak się okazało noclegi we Władysławowie blisko plaży nie muszą być drogie. Nam udało się znaleźć nocleg w bardzo okazyjnej cenie. Nad morze jedziemy głownie wypocząć. W planach mamy plażowanie, pływanie i opalanie. Chcemy pokazać dzieciom zachód słońca nad morzem. Zapewne przespacerujemy się też wzdłuż morza. Odwiedzimy Aleję Gwiazd Sportu, by zobaczyć nazwiska na niej wyryte. Obowiązkowo pójdziemy do Muzeum gen. Józefa Hallera i Błękitnej Armii. Odwiedzimy też Dom Rybaka i tamtejsze Muzeum Motyli. Dla dzieci też zaplanowaliśmy atrakcje. Cały dzień chcemy spędzić w Lunaparku Sowiński. Mój mąż, miłośnik wspinaczek, chce przetestować tamtejszy park linowy. Dzieci już nie mogą się doczekać wizyty w Domku do Góry Nogami. Przejedziemy się też kolejką górską. Po tym dniu pełnym atrakcji zjemy jakąś dobrą kolację.  Jeden dzień poświęcimy też na spacer do Swarzewa i „zgubimy się” w tamtejszym labiryncie w polu kukurydzy. Koleżanka opowiadała mi o nim. Szykują się niezapomniane przeżycia, bo labirynt zajmuje aż 2,5 hektara.

Znajdziemy też czas na wycieczki rowerowe. Na pewno znajdziemy jakąś wypożyczalnię. Lubimy aktywnie spędzać czas, ale plażowanie będzie miłą odskocznią od codzienności. Będziemy mogli poleżeć na słońcu, nie myśleć o niczym ważnym i oddać się relaksowi. Tylko trzeba będzie mieć baczne oko na dzieci – mają czasem najdziwniejsze pomysły.